Polazeći od činjenice da djeca u vrtiću borave do 10 sati, prostor vrtića treba djeci biti ugodan, izazovan ali i da ujedno zadovoljava njihove individualne potrebe i interese. To znači da se u vrtiću treba osigurati kvalitetno oblikovan prostor ispunjen raznovrsnim i poticajnim materijalom koji poziva dijete na istraživanje i učenje vlastitim tempom, u skladu s vlastitim interesima i mogućnostima, te mu kao takav uvijek treba biti dostupan.
U našem vrtiću trudimo se svakom djetetu omogućiti samostalni izbor materijala i aktivnosti koji njemu odgovaraju, odnosno za koje pokazuje najviše interesa i sposobnosti. Sobe dnevnog boravka su organizirane po manjim centrima koje smo strukturirali tako da djeci omogućavaju slobodu kretanja, kreativno rješavanje problema te neometanost pri izvođenju aktivnosti. Materijali koje nudimo na policama sastoje se od kombinacije didaktičkih igračaka i pedagoški neoblikovanog materijala te su pomno birani kako bi djecu potaknuli na promišljanje, konstruiranje, istraživanje i stjecanje novih znanja.
Nastojimo postići da djeca u vrtiću maksimalno razviju sve svoje sposobnosti i potencijale ali i da pritom dožive vrtić kao sigurno i zabavno mjesto.